PDA

Bekijk Volledige Versie : Customer service charges WTC



aggie
04-10-09, 14:28
Hallo, heeft er iemand enig idee, wat zijn custumor service charges? Ik wilde boeken via worldticketcenter en kreeg na alle gegevens ingevuld te hebben de eindrekening: custumor service charges 238 euro en annuleringsverz. 175 euro! Is dit normaal? Vorig jaar hadden we niet zulke hoge extra kosten bij Expedia. :-s

corrus
04-10-09, 16:01
Ondermeer administratie,reserverings- en boekingskosten.

Bedrijven moeten ook eten... :D

Ta2 Gerrit
04-10-09, 17:55
Ik vindt het nog al wat, €238,- . Ze eten er dus goed van :-).
De annuleringsverzekering is toch optioneel ? Die hoef je dus niet te nemen.

corrus
04-10-09, 19:54
Dat komt omdat ze dit p.p. berekenen... Daardoor kom je zo duur uit...

Ta2 Gerrit
04-10-09, 22:31
Wij hebben bij hun (WTC) nog een boeking lopen voor Februari en de CSC was €30,-, en dossierkosten €15,- voor ons tweeën. Geen punt, er mag wat verdient worden.
Niet leuk dat dit pas tegen het eind van de boeking opduikt, maar het is niet anders.

Maar voor €238,- moet je wel met een behoorlijk gezelschap gaan :-).

aggie
05-10-09, 09:48
Thanks,
We hebben de boeking op het laatst dan ook niet gedaan, ik had al het idee dat dit wel erg gortig was...tja, we zijn met 5, dus niet met zo heel veel, waarvan 3 kinderen! Nou, voor CSC 30 euro, en 15 euro administratie, daar kan ik wel mee leven, maar niet als het natte vingerwerk is. Het wil maar lukken om de reis voor een leuke prijs te boeken, nog maar effe wachten dan en hopen op een leuke aanbieding!#-o

pumi1000
05-10-09, 09:53
Waarom kijk je niet bij Ebookers.nl voor je reis/tickets? Daar valt het reuze mee met extra kosten. Het bedrag wat jij noemde is niet normaal. Bij Cheaptickets kwam bij mij te staan 92 euro (3 personen) aan service kosten toen ik keek voor tickets.

Volgens mij scheelt het ook bij welke vliegmaatschappij je boekt. Bij Ebookers was Lufthansa 0 euro kosten en bij KLM kwam er 37,50 te staan. Dit zijn dus alleen de kosten die de vliegmaatschappij in rekening brengt.

Groetjes

Njit
05-10-09, 09:57
http://www.supersaver.nl/ is ook goedkoop qua extra kosten.