PDA

Bekijk Volledige Versie : Gekopieerde cd's in het vliegtuig



RLS
27-07-05, 12:12
Is het mogelijk om gekopieerde cd's of een mp3 speler mee te nemen? Of wordt dit gezien als illegaal?

Ebelix
27-07-05, 12:43
Geen probleem. Gewoon meenemen.

Njit
27-07-05, 13:12
Zolang je er geen hele kist van meeneemt is het geen enkel probleem..

Stephanie
28-07-05, 12:25
Ik denk dat ik die mp3's ga meenemen die ik "toevallig" ook op een legale CD heb, dan is er in principe niets illegaal aan.

Njit
28-07-05, 12:52
Ik denk dat ik die mp3's ga meenemen die ik "toevallig" ook op een legale CD heb, dan is er in principe niets illegaal aan.

Je kan tegenwoordig ook legaal MP3's downloaden dus dat maakt verder niet uit. Ze zijn er ook helemaal niet naar op zoek.

Spullen die ze er eventueel wel uit zullen pikken zijn illegale DVD's (veel mensen op zakenreis naar Taiwan/China nemen daar de laatste nieuwe films mee. Deze mogen niet ingevoerd worden).

Drefter
28-07-05, 13:32
Is het mogelijk om gekopieerde cd's of een mp3 speler mee te nemen? Of wordt dit gezien als illegaal?

volgens mij wordt dat gezien als illigaal....

Njit
28-07-05, 14:17
Is het mogelijk om gekopieerde cd's of een mp3 speler mee te nemen? Of wordt dit gezien als illegaal?

volgens mij wordt dat gezien als illigaal....

Misschien wordt het zo wel gezien maar je wordt er in ieder geval niet voor aangehouden. En daar gaat het hier toch om...

Harm
29-07-05, 08:18
Aan het kopiëren van Cd’s is niets illegaals. Hiervoor word nl een extra bijdrage op de lege CD geheven. Het verspreiden van de CD is wel illegaal. Je kunt dus rustig je zelf gebrande CD’s mee nemen op wat voor formaat ook.