PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: de hansen



dehansen
03-10-09, 12:36
Hallo allemaal,
Wij gaan aanstaande zaterdag voor 3 weken naar Florida, het is voor mij de tweede keer, de vorige keer is wel 20 jaar geleden dus ik ben erg benieuwd naar de veranderingen.
We vliegen met united airlines, en aangezien ik nogal groot (2 meter) ben vroeg ik me af, of iemand al ervaring heeft met de stoelen die ze aanbieden tegen een vergoeding van 70 euro pp per enkele reis!

Njit
03-10-09, 12:47
Van de Website:


Economy PlusŪ one-time option https://store.united.com/unitedmall/static/clr.gif
Enjoy more room to work and rest on your next flight. Economy Plus gives you up to five inches of extra legroom near the front of the economy cabin.

5 inch is 12.7 cm. En da's best veel.

flowerscaper
03-10-09, 14:41
beste deHansen,

Ook wij vertrekken aandtaande zaterdag, vliegen met Delta. Heb net mijn tickets opgehaald is mij gelijk verteld dat het 2 pece concept niet meer van toepassing is das redelijk balen, bijbetaling van 50 dollar en ja mag nog een koffer van 23 kilo meenemen bij jullie ook het geval? Hoe lang gaan jullie en war verblijven jullie? groetjes Ben

dehansen
03-10-09, 18:07
Hoi Ben,
Dank je voor je reactie, wat houd het 2 pece concept in, dat ken ik niet?
Wij mogen ook 23 kg meenemen ja, luxe hoor.
Heb je met Delta een rechtstreekse vlucht of een tussenlanding?
Wij vliegen via Washington en dan naar Orlando, daar blijven we een week vervolgens naar Naples en de laatste week in Miami, vanaf Miami vliegen we ook weer terug(eest Washington)naar Amsterdam.
Is het jullie eerste keer in Florida :sun: ?
groetjes Hans en Hans.

flowerscaper
05-10-09, 13:13
Hoi,

2 pc houd in dat je normaliter op dit soort verre vakanties 2 stuks bagage mag meenemen a 23 kilo, op deze manier hebben wij ook geboekt. Ik wist hier ook niet van tot dat een collega mij hierop wees. 2 jaar geleden geen probleem gehad en lekker met 2 stuks terug gekomen. Nu moeten we toch een klein beetje gaan uitkijken met wat we kopen alhoewel 50 dollar ook niet zo n probleem is hoor maar gratis is leuker. Helaas hebben we ook geen rechtstreekse vlucht, wij stappen over in Atlanta dezelfde poespas op de terugweg. Het reisburo is nog voor me aan het kijken of het eventueel mogelijk is om ons om te boeken op een rechtstreekse van martinair maar denk niet dat dat m gaat worden . Waar verblijven jullie in Orlando? In het lake district? wij zitten in t marriott village. Voor mij is het de vierde keer dat ik naar orlando ga, de eerste keer was in 1990, 2 jaar geleden was ik er voor het laatst, dit is ook de tweede keer voor mijn partner. Zijn jullie ook van plan de parken te gaan doen? en is het jullie eerste keer.