PDA

Bekijk Volledige Versie : Verjaardag in WDW



cvr
30-04-07, 14:30
Onze dochter wordt morgen 7 en wil dat graag vieren in Magic Kingdom (wij zijn nu in Orlando). We zijn nog niet in Magic Kingdom geweest maar ik heb in andere parken bij Guest Relations al gevraagd wat hier de mogelijkheden voor zijn. Het blijkt dat er hier niet zoiets bestaat als een "birthday package".

Ik weet dat er bij Euro Disney diverse mogelijkheden zijn om een birthday-cake te bestellen die Mickey vervolgens aan je tafel komt afleveren. Ik ging er van uit dat hier zoiets ook wel bestond maar dat blijkt van niet.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft of misschien een andere suggestie om haar verjaardag speciaal te maken in Magic Kingdom?

Njit
30-04-07, 14:57
Allears heeft er een speciale pagina voor: http://www.allearsnet.com/pl/bday.htm
Misschien dat je hier wat tips kunt opdoen ?

Uiteraard wel de speciale "Today's My Birthday" button halen...

reneefrankrijk
29-09-09, 09:40
Wij gaan in februari naar Orlando. Dit is deels ter ere van een 50e verjaardag die in maart is.
Wij willen deze verjaardag echter in Florida vieren.
Kun je dan in de parken toch een verjaardagsbutton halen, ook al valt de verjaardag niet op die dag?
Wat kan de jarige dan verwachten?
We willen ook gaan High Tea-en voor die verjaardag, in het Grand Floridian. Kunnen we dan ook de verjaardag melden?
De jarige weet zelf van niks dus het zou een leuke verrassing zijn.
Bedankt.
gr. Renée

Tinkerbell
29-09-09, 10:04
Je kunt zo'n button idd halen maar waar weet ik niet.
Wat je als speciaals kunt verwachten? Eigenlijk helemaal niks.De meeste mensen verwachten allemaal speciale dingen en dat valt bitter tegen. Als je heeeeeeeeel veel geluk hebt krijg je een een-persoons cakeje als dessert maar ja nadat je een copieuze dessert party gedaan hebt lijkt me dat nu ook niet zo speciaal.
Verder kunnen de CM je onderweg feliciteren en de andere gasten.
Er lopen onderhand meer mensen met als zonder button door het park. Sommige hebben er zelf meerdere op.
Het dragen van een button wekt vaak hele hoge gevoelens van onredelijke verwachtingen.Vaak zie je mensen schrijven dat hun hele vakantie geruïneerd was omdat niemand aandacht aan hen had besteed,Disney geen privé parade in hun kamer had georganiseerd terwijl ze toch echt entiteld waren voor zoiets.
Draag een button,vindt het leuk maar verwacht niks extra's.

Ps
Toen wij op onze kamer arriveerden lagen er wel buttons klaar. We hebben ze niet gedragen maar meegebracht als souvenirtje voor ons nichtje.

Njit
29-09-09, 10:17
Button kun je halen bij Guest Relations.

breaker9240
29-09-09, 12:35
Draag een button,vindt het leuk maar verwacht niks extra's.

Met onze buttons (just engaged)
Kregen wij toch redelijk wat aandacht vooral dan van CM.
Maar bij elk degelijk restaurent dat we toen aandeden kregen we ook een gratis dessert :).

alvast portobello in downtown, het italiaans in epcot, het canadees in epcot en het frans verder ook in het restaurent waar ik het haar gevraagd heb in de california grill

reneefrankrijk
29-09-09, 12:55
We verwachten helemaal niks, maar als er inderdaad iets gebeurt aan aandacht dan is dat leuk.
Ik moet dus bij de guestrelaions zijn. Bedankt voor jullie antwoorden.
gr. Renée

vondutchga
29-09-09, 22:35
Cast members zullen je de hele dag feliciteren, (en sommige andere bezoekers ook) verder niets bijzonders. En de buttons zijn zoals gezegd bij Guest Relations maar ook bij de ticket office bij de ingang.

Yvet
30-09-09, 16:07
Zolang je niets verwacht, kan het alleen maar meevallen.

Sinds dit jaar de celebrations welke dan ook zo erg gevierd worden zijn de verwachtingen ook hoog gespannen.
De buttons draagt nu bijna iedereen terwijl dat vroeger veel minder was.

De castmembers worden getrained om erop te letten en er een opmerking over te maken.
Vaak hoor je idd ook felicitaties van je mede park bezoekers.

Je kunt van te voren opgeven bij de high tea dat je een jarige in jullie midden hebben, ook hiervoor geldt weer, verwacht niets maar je weet maar nooit en kwaad kan het niet om het te melden.

Chanti
30-09-09, 19:59
gewoon zelf wat leuks van maken en verder leuke felicitaties van de CM's in ontvangst nemen volgens mij. Als je mazzel hebt krijg je een cupcake met versiering.

Als je idd gewoon weinig verwacht kan het ook niet tegenvallen ;)

flowerscaper
02-10-09, 12:59
Klinkt helemaal leuk,, had er geen ide van ,, ben wel van de buttons!!

Denken jullie dat zo n button ook illegaal kan verkrijgen asin ik ben niet jarig maar ik ge er toch een halen want ik hou van extra aandacht? En dan vervolgens de button heel de vakantie op houden als een soort van verjaardags vakantie ( 3 weken LOL)

Of is dit heel erg not done?

Njit
02-10-09, 14:36
Waarom niet allemaal? Of vind je dat teveel aandacht? :)

http://www.wdwinfo.com/images/buttons-anniversary.gif http://www.wdwinfo.com/images/buttons-birthday.gif
http://www.wdwinfo.com/images/buttons-frstvisit.gif http://www.wdwinfo.com/images/buttons-married.gif

Chanti
08-10-09, 14:35
Om maar weer even het onderwerp naar positief te veranderen. Wij gaan geen verjaardag vieren in Disney, maar onze 'wedding anniversary'. Ondanks dat we eigenlijk in July getrouwd zijn. Maar het kwam zo, we zijn een klein beetje vervloekt met het vieren van onze trouwdag. Vaak komt er iets tussen en dit jaar waren we 5 jaar getrouwd en ik moest heel romantisch tot 22:30 werken. Het enige jaar dat we het gevierd hadden was onze 2e jaar en toen was ik zwanger en zo misselijk dat we na het voorgerecht maar naar huis zijn gegaan #-o Dus toen we dit jaar hoorde dat het weer niets ging worden stelde mijn man voor het in Disney te vieren.

Tijdens het maken van mijn ADR's sprak ik een ontzettig aardige vrouw en die vroeg of we wat te vieren hadden. Ik vertelde "Yes, but not officially", want tja, we zijn immers in July getrouwd. Zij vertelde me dat het niets uitmaakte en we krijgen toch een set buttons. (nog maar even kijken of we ze opdoen hoor, misschien wel *grijns*) Ik heb trouwens verder geen verwachtingen (hooguit een 'congratulations') maar dat maakt het echt niet minder leuk.

Dus ik zou zeggen, als je iets wil vieren... why not in the most magical place on earth ;)

S@skia
24-05-10, 23:37
Hoi allemaal, ik heb een tijd geleden een stuk gelezen op het Forum over één van de Disney Hotels waar je s'avonds vanuit het restaurant het vuurwerk kunt zien van Magic Kingdom. Heb net een hele tijd zitten zoeken maar kan het niet vinden vandaar dit nieuwe bericht (sorry Michael:???:).

Onze dochter wordt op onze voorlaatste vakantiedag 9 jaar \\:D/ en dat willen we goed vieren door s'morgens bijv. naar Chef Mickey te gaan dan een leuke dagbesteding, die ik niet wil verklappen want de juffrouw leest wel eens mee, en s'avonds ergens speciaal gaan eten. Lunch in Akershus hebben we verleden jaar al gedaan, dat was erg leuk.

Jullie tips zijn meer dan welkom.
Thanks,
Saskia

Tinkerbell
25-05-10, 03:58
Je bedoelt de California Grill.

WackyWeazle
25-05-10, 12:46
Mocht je op haar verjaardag naar een Disney park gaan, dan kan je bij Guest Relations een button krijgen die aangeeft dat je jarig bent. Je wordt dan de hele dag gefeliciteerd door castmembers en parkbezoekers.

In 2008 werd mijn schoonvader 60 toen we op vakantie waren in Orlando, 's middags gingen we lunchen in Epcot en werd hij toegezongen door het personeel en kreeg hij van hen een gratis gebakje aangeboden met een kaarsje erop.

cloggie68
25-05-10, 13:27
Is de Wishes Dessert Party niet leuk om het vuurwerk te bekijken? Het is nu te boeken tot half augustus. Chef Mickey vonden wij ook leuk (diner) maar wel prijzig uiteindelijk (we waren met z'n zessen)... maar dat is persoonlijk natuurlijk!

Tinkerbell
26-05-10, 16:39
Als ik heel eerlijk ben is het een soort veredeld Van der Valk. Je moet er boeken om op het balkon te kunnen komen maar eigenlijk is Narcoossees een betere keuze. Je kunt hier op de veranda het vuurwerk net zo goed zien,het geluid van Tinkerbell en het verhaal wordt via luidsprekers buiten en in het restaurant afgespeeld plus dat je vlak daarna met je neus boven op de verlichte waterparade zit. Tijdens het vuurwerk gaat het licht bijna uit in het restaurant en diegene die willen kunnen buiten gaan kijken naar het vuurwerk. De bediening wacht gewoon tot je terug bent.
We hadden twee keer Cali Grill en twee keer Narcoossees geboekt omdat ons 10 jarige nichtje erbij was maar de tweede keer ging ze in de Cali Grill niet eens meer naar buiten.

Belle1974
17-08-11, 12:37
Hallo medeforummers,

Voor de verjaardag van mijn vriend zijn we in oktober in Orlando. Waarschijnlijk in Animal Kingdom die dag.
Nu vraag ik me af wat ik voor speciaals voor hem kan regelen behalve de buttons 1st visit en happy birthday.
Hij is helemaal disneygek en vooral van Mickey en Goofy. Ik wil erg graag een speciale dag van maken. Met veel MAGIC!!! En verrassingen.

Tips, links en ideeen.
Alles is welkom.

Alvast bedankt!
Belle

Ritchie
17-08-11, 15:07
Je kunt eens een mail naar WDW sturen, misschien kunnen ze jouw daar verder helpen. Kost misschien een cent, maar dan heb je wel iets.
Wij zijn een keertje gaan eten in het Magic Kingdom, ontbijten met Disney figuren in het Crystal Palace, een vriendin was toen jarig, en ze kreeg een taart met kaarsjes (uitblazen dus) en een leuke kaart, en natuurlijk werd er gezongen.

Corrine
17-08-11, 18:33
Ontbijt in het park of bij ohana in het Disney's Polynesian Resort of lekker eten bij chef micky's in het Disney's Contemporary Resort. Wij hebben daar ook hele leuke foto's van mijn man met de caracters...was ook prima verzorgd.

kathy
17-08-11, 21:53
Hallo Belle,

Bij ieder restaurant bij Disney kunt je apart een verjaardagstaart bestellen. Bij ieder Disney hotel kun je aangeven dat er iemand jarig is in de groep en zij zorgen dan voor wat leuks op de kamer. (ballonnen, kaart, iets kleins) De button doet ook wonderen, ieder cast member feliciteerd je en sommige laten je wat eerder doorlopen om bijvoorbeeld het "karretje met minder valide" tot vol aan te vullen.

Als je deze link volgt kom je op de site van WDW en daar staat opgenoemd wat er allemaal mogelijk is. Niet zoveel voor volwassenen maar in Orlando mogen we allemaal kind zijn ! Wij zeggen altijd, "we're actually ten years old, we just look older".

http://disneyworld.disney.go.com/celebrations/customizations/

Groetjes en een fijne vakantie,

Kathy

flexman
11-01-12, 01:18
2 jaar geleden kon je op je verjaardag gratis naar binnen. (dat las ik in een andere topic) Is dat dit jaar ook zo of is er een andere actie? Of blijft het bij een badge....

Teleton
11-01-12, 11:34
Of blijft het bij een badge.... Precies....!

cloggie68
11-01-12, 21:49
2 jaar geleden kon je op je verjaardag gratis naar binnen. (dat las ik in een andere topic) Is dat dit jaar ook zo of is er een andere actie? Of blijft het bij een badge....

Die actie is helaas voorbij, ik heb er toen zelf wel van kunnen profiteren. Omdat we al een meerdagenkaart hadden kreeg ik de waarde van de toegang op een giftcard. Toch mooi $75 !

disney fan
27-02-13, 13:01
Grappig zo een badge... Ik ga hem volgend jaar zeker halen!

Ritchie
27-02-13, 13:44
Ik dit jaar ook, ben nl. zelf ook jarig tijdens mijn eerste trip van dit jaar.

Hannah
05-03-13, 10:06
Onze ouders gaan mee dit jaar en mijn vader is ook jarig. Dus die button gaat er komen, hij zal weten dat ie in WDW is ;-)

Kamph110
28-10-13, 15:30
Hallo allemaal,
We gaan de verjaardag van mijn man vieren in WDW, weet iemand of daar nog iets bijzonders aan vast zit? Bijvoorbeeld verjaardagsbutton ofzo?
Ik hoor graag van jullie.
groeten,

Teleton
28-10-13, 15:37
Nou ja zeg, een verjaardag vieren toevallig wel meer mensen in WDW.....Kijk ook eens hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?10101-Verjaardag-in-WDW&highlight=verjaardag)

Ritchie
28-10-13, 16:12
Verjaardagsbutton kan je gewoon bij Guest Relations vragen, en die is he-le-maal gratis. Maar.....pas op...... je wordt heel de dag gefeliciteerd door cast members :)

Njit
28-10-13, 16:16
En naast 'Happy Birthday' kun je voor jezelf een leuke button uitzoeken. Heb je samen feest :)

http://i.imgur.com/qtPb0G9.jpg

epfan
28-10-13, 18:38
Waar kan je deze halen, wij zijn namelijk net getrouwd en is natuurlijk wel eens leuk om mee rond te lopen.

calypso
28-10-13, 18:48
Bij Guest relations eerste gebouw aan de linkerkant als je binnenkomt, net naast het Fire department
Trouwens tegenwoordig staat er buiten dit gebouw een kar met daarin alle button's,
die je gewoon mag meenemen tenminste zo was het afgelopen october ;-)
En wil je je naam erop gewoon zeggen en de persoon ernaast en word er netjes op geschreven voor je!!

corrus
28-10-13, 22:03
City Hall :cool: