PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisverslag] Sylly: Orlando 2009



Syllvia
22-09-09, 11:56
Hallo, we zijn er weer! Joeppy!

Gisteren met US airways gevlogen, we vertrokken een uur te laat uit amsterdam, maar de tijd was nog aardig ingehaald onderweg. Dus maar een half uur vertraging. 2e vlucht naar Orlando vertrok ook iets te laat,(uurtje) maar watever we zijn er weer.!

Vandaag komt onze zoek geraakte koffer. Die word naar het hotel gebracht. Wel handig want daar hoeven we dan niet voor 'thuis'te blijven :)

groetjes uit een warm orlando Sylvia

Syllvia
23-09-09, 12:41
Haha, heb gisteren de eerste 2 levi's al gescoort, en dit is pas het begin natuurlijk.
Maar ik zal wat over laten voor jullie allemaal! OOk de tommy kids shop moest er aan geloven. Sja dat heb je dan als je een kleindochter hebt :)

Wat is het hier toch weer super!!! Veel mensen vragen aan mij : alweer naar Florida? Maar het gevoel wat je hier hebt kun je niet omschrijven.

Hotel is ook weer super (hampton inn). Als je wakker wordt haal je even koffie in de lobby, en drinken dat in bed op. Ik vind het allemaal zo leuk, zelfs de plastic bekertjes met "hampton inn 'er op vind ik nog leuk. (met deksel) :)

Vanmorgen werden we om 4.15 wakker, Maarten was al klaar wakker!!! ook een ervaring, want thuis is ie niet voorruit te branden smorgens!!.

Vandaag gaan we naar Silver Spring park, ik ben benieuwd :)

Wie weet kom ik nog forummers tegen over een paar dagen:)

voor die nog gaan alvast een goede vlucht, ik blijf het een crime vinden, de reis, maarja je krijgt er wel wat voor terug:)

groetjes Sylvia

Syllvia
23-09-09, 13:07
Alles vlot verlopen op Philly Airport, behalve de zoekgeraakte koffer dan ?


Volgens mij is Philly een super mooi vliegveld, alleen hadden we wat weinig tijd.

We hadden 2 uur de tijd om over te stappen, bij Immigrations hadden we een engelse jongen voor ons, wat erg lang duurde. (staan jullie ook altijd in de verkeerde rij?) De officer was ook erg streng vond ik, of de sigaren die maarten bij zich had uit Cuba kwamen enzo :) Daarna koffers halen, toen kreeg iedereen die uit Amsterdam kwam een extra controle, dus alle koffers door de scan, waar je dan bij stond te wachten. Of ik choclate bij me had, No Sir! Maar de koffer moest open en werd doorwoelt. Ik vind dat toch altijd gek als zon vreemde man met plastic handschonetjes aan door mijn ondergoed loopt te woelen :)
Hij 'vond' de expresseo zakjes van nescafe die maarten altijd in de slappe koffie hier gooit:) ok koffer dicht, en gaan.
Toen hadden we nog minder dan 3 kwartier, hup beetje hollen tis erg groot daar naar C29 daa aangekomen was het omgegooid naar gate B11, dus weer terug, we stonden op tijd voor de gate en toen duurde het nog een uur........ jammer want het lijkt me een leuk vliegveld metveel winkeltjes enzo had ik wel even willen neuzen, maar helaas ...

Je hoeft dus niet met een shuttle naar een andere gate, en het staat allemaal erg goed aangegeven.



groetjes Sylvia

Syllvia
24-09-09, 00:59
Vandaag zijn we naar het Silver Spring park geweest. Het was er helemaal niet druk.
Alle eettentjes e.d. waren ook dicht, het is echt een hoogseizoen park.

We vonden het heel mooi en de silver spring bron /river is echt onwijs helder! We hebben het er prima naar ons zin gehad, en zijn er ongeveer een halve dag geweest.

Er was een aanbieding 2 voor de prijs van 1 ticket, dat was $38,= ticket kopen aan de gate.

in het naseizoen zijn ze niet altijd open, dus als je er naar toe wilt, ff checken op internet, wanneer ze open zijn.

Syllvia
25-09-09, 12:56
Sja, het begint er toch op te lijken dat ik de outlets leeg koop...........

sorry mensen die nog gaan :)

Vandaag gaan we richting Daytona, even kijken of het strand er nog is.

Gisteren dus lekekr geshopt, het was helemaal niet druk. OOk was er een nieuwe winkel (of hij was me nog nooit opgevallen ???) TJ-Max, heeeeeeeel volle winkel, maar ook veel merken er tussen. Heb er een leuk shirt gekocht van CK voor 11 dollar, en 1 van RL voor 16 dollar.

vandaag gaan we in ieder geval naar The outback, het is te gek tis al vrijdag en nog geen outback gezien!

Maarja zoveel lekkere dingen hier:)

groetjes sylvia

Syllvia
01-10-09, 14:10
Hoi Allemaal, Hier weer even een berichtje van ons.

We zijn de afgelopen 3 dagen in Clearwater beach geweest. Errug mooi hier, we hebben overnacht in het Holliday Inn, wat goed bevallen is. Enige nadeel is dat het hotel direct aan zee ligt, maar er geen strand voor de deur is. Wel heb je een mooi balkon, en een prachtig uitzicht.

Het strand is hier zo mooi echt niet te geloven!

Gisteren hebben we een dolfijnbottour gedaan, we hebben wel 1 dolfijn gezien, haha, maar het boottochtje was heerlijk. We hebben nu wel roodverbrande schoudertjes, maar dat mag de pret niet drukken.

Ontbijten kun je heerlijk bij Sandy in Largo, adres weet ik even niet, tis de weg van clearwater beach richting Largo en dan aan de rechterkant bij een paar winkeltjes.

Gelukkig is het iets afgekoeld, het was nog onwijs warm steeds.

Vandaag gaan we naar Kissimee, waar we een hotel hebben vlakbij Old Town.

groetjes Sylvia

Syllvia
04-10-09, 20:45
We zijn inmiddels in Melbourne aangekomen, het is hier heerlijk. Erg rustig en prachtig weer! 90F.
Afeglopen 3 dagen zijn we in Oldtown geweest, geweldig, erg gezellig savonds, en hotel op loopafstand.

Onze favourite blijft toch wel het Outback Steakhouse, en vormij dan de Victoria steak met een blue cheese crushed............hmmmmmm

groetjes Sylvia

Syllvia
08-10-09, 15:06
Melbourne was weer helemaal toppie. Lekker rustig na het drukke Old Town.

We hebben bij Camp Holly weer een airboat tour gedaan, kost nu 24,50. We gingen echt keihard, heerlijk die wind als het zo warm is!
Veel alligators gezien, en heel veel vogels.
We hebben weer geslapen in het Raddisson hotel, dat staat op het strand en is werkelijk schitterend, het zijn allemaal suites, dus ruimte genoeg.

Inmiddels zijn we aan onze laatste 5 dagen begonnen, en zijn nu in het fairfield inn in LBV. We hebben heerlijk geslapen. Het is wel een heeeel groot hotel, beetje te massaal voor ons. Heel veel engelsen hier, met heel veel kinderen. Hoe die mensen dat doen met schoolvakanties e.d. ? Maar misschien zijn ze in engeland zo streng niet.

Vandaag staat het plan op Seaworld, of we er lang blijven weet ik niet, want het word weer ontzettend warm!

groetjes uit een warm orlando
Sylvia

Syllvia
09-10-09, 16:41
We hebben het gisteren volgehouden tot 1500 en daarna lekker in het zwembad bij het hotel.
het is wel erg warm zeg, zon 37 graden.

vandaag gaan we even shoppen en om een uur of 3 gaan we richting tampa voor het concert van U2.

Hoop dat het te doen is qua hitte, we nemen maar water mee:) het word vandaag rond 40 graden. pffffffffffffff


groetdjes maarten en sylvia

Syllvia
11-10-09, 15:41
nou U2 was helemaal superkeigaaf!
Wat een muziek, wat een sfeer, echt helemaal top!
We zaten bovenaan in het stadion, maar konden goed op het podium kijken.

groetjes Sylvia

Syllvia
14-10-09, 11:30
Hier nog een update uit het zonnige Florida, goeiedag zeg, of het ook warm is :)
We hadden van de week temperaturen van over de 40 (!!) graden. Zelfs voor deze conterijen errug warm :)

De laatste dagen hebben we besteed aan Seaworld, wat erg leuk was, dit jaar zijn we niet naar de shows geweest, maar alles er om heen bekeken. Geweldig vooral de dolfijnen konden we goed zien.

Zondagmorgen hebben we een helikoptervlucht gedaan boven Orlando, dat was ook erg leuk. Ik (syl) had nog nooit in een helikopter gezeten, en mocht voorin.
Leuk is dat zeg!
Nu gaan we de koffers in pakken, morgen om 14.00 vliegen we richting Philadelphia, over stappen en dan back to Amsterdam, waar we op dinsdag morgen rond 8.30 hopen te landen.
Maar vanavond gaan we nog even eten in het Outback Steakhouse.

En dan is onze geweldige vakantie alweer voorbij .