PDA

Bekijk Volledige Versie : S Orange Blossom Trail



jena1953
20-09-09, 17:39
Wij hebben een kamer geboekt bij Baymont Inn op de S Orange Blossom Trail, Orlando. Nu heb ik gelezen (hier en elders) dat deze weg bekend staat vanwege de hoge criminaliteit door drugs en berovingen. Is dat de hele weg of delen ervan, wie kan hier iets meer over vertellen. En als je naar Old Town wil gaan, is er dan een route waarbij je de meest gevaarlijke straten/lanen kunt ontwijken?
Zo, nogal wat vragen voor een nieuweling, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt.

Njit
20-09-09, 17:47
Zie hieronder een stukje:


the SOBT, US441, (south orange blosson trail) runs through the highest crime areas of orlando. the SOBT is lined with sleazy strip clubs, adult bookstores, bars, and run down motels. the SOBT is a high prositution and drug dealing area that should be avoided any time of the day. the bad section of US441 runs from SR438 (silver star road) to the north and to the orlando city limits to the south. for crime statistics for orlando neighborhoods and zip codes see the attached website.

Website: http://www.orlandosentinel2.com/data/crime/


Die SR438 kom je tegen als je een stuk naar het noorden rijd. Maar de buurt waar je hotel zit is verder prima. De Florida Mall zou daar niet zitten als het niet veilig zou zijn.

pascalbrouwers
20-09-09, 17:52
Wij hebben een kamer geboekt bij Baymont Inn op de S Orange Blossom Trail, Orlando.
Als je bang bent voor de criminaliteit die daar plaats vind, cancel die boeking.
Boek een hotel ,motels ergens anders er is genoeg te vinden.

Groet,
Pascal

Teleton
20-09-09, 18:00
Is dat de hele weg of delen ervan, wie kan hier iets meer over vertellen. En als je naar Old Town wil gaan, is er dan een route waarbij je de meest gevaarlijke straten/lanen kunt ontwijken?


Misschien ook leerzaam: de reviews op Tripadvisor (http://nl.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34515-d217364-Reviews-Baymont_Inn_Suites_Florida_Mall_Orlando-Orlando_Florida.html) kunnen ook handig zijn. Soms..... Ennne.... je zakt gewoon de Orange Blossom Trail af tot aan de 192, rechts af tot aan The Old Town. No Problem.

Maar waarom is er eigenlijk voor dit hotel gekozen? De locatie ligt niet echt centraal.

jena1953
21-09-09, 03:00
Ok, bedankt allemaal voor jullie reactie. En waarom we voor dit hotel kozen, de reviews hiervan waren wel goed, en toen had ik dit forum nog niet gevonden :-)

Jill
23-09-09, 20:17
Wij hebben hier nog niets narigs meegemaakt en zijn de laatste 2 jaar er 3 x geweest (Florida Mall). We zijn bij onze vakantie in Oktober verleden jaar pas te weten gekomen dat die kant (ter hoogte vd KFC en Ihop) blijkbaar gevaarlijk/crimineel zou zijn. Tenminste, dat wist de KFC kassierster ons te vertellen dat het 's avonds niet zo aangeraden is om er rond te wandelen (wie gaat daar nu wandelen??) ofzo omdat er blijkbaar druggies, prostituees en dergelijke rondlopen. Maar zoals ik al zei, heb ik hier nog niets van gemerkt, ook niet tijdens onze avond shopping bij de Publix.

jena1953
11-10-09, 17:51
Soms kan een mens ook teveel info krijgen waardoor je misschien dingen misloopt. Ik had erover gelezen, en het kan nooit kwaad om de ervaringen van anderen te vragen, nu ben ik gerust gesteld en kijkuit naar onzo Orlando trip.

Nogmaals, allemaal bedankt.

Marco Stern
11-10-09, 17:56
, dat wist de KFC kassierster ons te vertellen dat het 's avonds niet zo aangeraden is om er rond te wandelen (wie gaat daar nu wandelen??)

Wandelen doen Amerikanen sowieso niet ](*,)

Jill
13-10-09, 20:14
Wandelen doen Amerikanen sowieso niet


heheeh (mss diegene die geen auto kunnen betalen ofzo). Maar ze dacht dat ik en mijn zus te voet waren :).

jena1953
19-11-09, 21:02
We zijn inmiddels al weer bijna twee weken terug, we hebben het heerlijk gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Het hotel was best goed, ontzettend vriendelijk personeel en verder alles wat we nodig hadden, zelfs het ontbijt was redelijk uitgebreid. We dachten last te hebben van het verkeer, maar daar merk je helemaal niets van.