PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Andrea oftewel jena1953



jena1953
20-09-09, 16:33
Hallo,

Zoals jullie zien, ben ik hier nieuw al heb ik de afgelopen weken al aardig wat gelezen op dit forum. Wij gaan eind oktober voor het eerst naar Florida, naar Orlando om precies te zijn. Helaas maar voor een weekje, maar we zullen genoeg kunnen doen lijkt mij. Allereerst natuurlijk SeaWorld (via het forum op de sita van SeaWorld tickets gekocht) en dan shoppen \\:D/

Ook voor het eerst dat we gewoon een auto huren en zelf van alles gaan doen, met de van huis meegenomen TomTom. Normaal doen wij veel groepsrondreizen, dus nu wel even spannend.

Teleton
21-09-09, 09:17
Wij gaan eind oktober voor het eerst naar Florida, naar Orlando om precies te zijn. Helaas maar voor een weekje.....

Hi Andrea en welkom op dit vrolijke Forum voor firsttimers en andere Floridavakantieliefhebbers. Heerlijke vooruitzichten zeg, oktober is een leuke maand, ook vanwege de Halloweenviering daar. Misschien is een avondje Mickey's Not So Scary Halloweenparty iets voor jullie? Maakt de reis vast nog spannender!

Huur een auto met een grote kofferbak want shoppen levert in veel gevallen tenminste één extra koffer voor de aankopen op. Met de inauguratie op het FLorum is aan alle formaliteiten voldaan en als ESTA ingevuld is, kan je met een gerust hart gaan aftellen. Veel plezier!

jena1953
13-10-09, 10:52
Esta al begin dit jaar ingevuld ivm reis naar Mexico via de USA, dus moet geen probleem zijn. Ook weer hier (wat een pracht forum) gelezen dat dit inprincipe 2 jaar geldig is, of tot eind datum geldigheid paspoort.

We gaan eens kijken voor dat Mickey's feestje, misschien wel leuk ja, en wat shoppen betreft, weinig in de twee koffers heen, handbagage ook zo goed als leeg, dus dat moet gaan lukken, de kleinkinderen wachten met spanning af..... :o)

Yvet
13-10-09, 11:41
Welkom op het forum.

Hele fijne reis gewenst, gaan jullie ook een reisverslag bijhouden??

jena1953
26-10-09, 22:27
Dank je Yvet, nee geen reisverslag, maar ik zal hier zeker onze ervaringen na afloop laten weten. Nog drie nachtjes yippie.

jena1953
19-11-09, 20:00
We zijn weer terug van ons Orlando avontuur, en wat een geweldige week hebben we gehad. Ik was al Amerika fan door 2 maal Californie en 1x Texas, mijn man heeft het nu ook te pakken. We waren van plan komend jaar naar Indonesie te gaan, maar dat wordt nu ook weer Florida, maar dan wel langer dan een week.
Waar we een beetje tegenop zagen, mede door de toch wat negatieve berichtgeving hier, was de auto gehuurd bij Alamo. Maar alles is perfect verlopen, helemaal niemand die probeerde ons wat meer verzekeringen aan te smeren, gewoon, hier tekenen alsjublieft (dat je geen extra's wenst) en verder een prettige reis.
Baymont Inn & suites aan de Orange Blossomtrail was zeker voor het geld goed te noemen, ontzettend vriendelijk personeel, verder geen klagen.
En da het shoppen, hou op zeg.....zelfs ik had op een bepaald moment zoiets van, ik ben shopping moe :o) Maar geweldig kunnen shoppen voor onze vijf kleinkinderen, en manlief nog wat American Eagle shirts. Overigens zonder TomTom was het een stuk moeilijker geweest, nu was het a piece of cake, zeker met de hier aangeboden Poi's
Om het kort te houden, het was zeer de moeite waard, en ik ben nu al aan het neuzen voor de volgende reis, misschien met een korte cruise eraan gekoppeld.