PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Spritje



Spritje
19-09-09, 18:29
Hoi Floridafanaten!

Ik heb dit forum via Google ontdekt omdat we op zoek waren naar informatie over Florida. We hebben inmiddels de villa geboekt, en gaan in Juli 2010 naar Rotonda, Florida. Met zijn viertjes zijn we 6 jaar niet op vakantie geweest, en dit is de eerste keer weer. En we zijn nog nooit in de VS geweest, dit is voor ons een mega-avontuur! We gaan met jonge kinderen (6 en 8 volgend jaar) en we gaan 2 weken. Natuurlijk hebben we 100.000 vragen en geen ervaring om er ook maar 1 te beantwoorden...

De meeste vrije tijd besteed ik aan het beheer en moderatie van D-DIG.NL (http://www.d-dig.nl), een levendig en gezellig foto-forum waar je foto's kunt laten beoordelen. Je kan dus zeggen dat ik een enthousiaste amateurfotograaf ben wat bij een fotogenieke omgeving natuurlijk handig is :)

De fotocamera (Canon EOS 20D met mooi glaswerk) wil ik dus zeker meenemen. En sinds kort heb ik een Panasonic Lumix TZ7 die in staat is om HD filmpjes te schieten. De Villa heeft een PC met internet, dus er gaat een volle Harddisk met foto's en filmpjes mee terug naar Nederland :)

Njit
19-09-09, 20:21
Welkom op het gezellige FLorum. Vanwaar de keuze voor Rotonda?

Ben benieuwd naar je foto's.

Spritje
19-09-09, 22:28
Dank je, ik neem me voor om t.z.t. een reisverslag te maken dat ik ter plekke update. Omdat het voor ons de eerste echt grote vakantie wordt zal ik vast tegen dingen aanlopen die voor anderen weer nuttig kunnen zijn. Voorlopig heb ik hier meer dan zat te lezen, wat een informatie hier zeg, prachtig!

Rotonda is eigenlijk geen bewuste keuze. Ik heb een collega, die ik op een bedrijfsuitje sprak. Ze liep daar foto's te nemen met een deftige camera, ik ben zelf bovengemiddeld geinteresseerd in fotografie en we raakten aan de praat. Ze bleek toen een villa te bezitten en van het een kwam het ander. Voor ik het wist waren we thuis zo enthousiast dat we de villa geboekt hebben.

Het is een gigantisch avontuur voor ons, we zijn echt zo groen als gras wat reizen en vliegen betreft.

Nu we wat aan het voorbereiden zijn lijkt ons al dat een rondreis meer rendement op zou leveren. Maar aan de andere kant is een vaste 'thuisbasis' ook wel prettig met jonge kids. We zullen het wel ervaren :)

Njit
20-09-09, 08:06
De ervaring leert dat de meeste mensen er een nieuwe verslaving bij hebben als ze terugkomen. Dus of je nu een vaste basis hebt of een rondreis, dat maakt niet veel uit :)