PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: MPaauwe



mpaauwe
16-09-09, 20:55
Hallo allemaal,

Ik ben Monique. Samen met mijn man en mijn 2 kinderen (dochter van 8 en zoon van 5) ga ik volgend jaar in de zomervakantie Florida verkennen.

In 2000 zijn mijn man en ik op huwelijksreis naar de westkust geweest, we hebben daar heel veel gezien en heel erg genoten.

Wij hebben Florida al lang (en heel hoog) op ons verlanglijstje staan, maar nu gaat het dus echt gebeuren. 2 juli 2010 vertrekken we. We hebben dan tot 23 juli 2010 de tijd om eens te zien wat Florida te bieden heeft. Waar wel bang voor zijn is dat het heel verslavend gaat werken en dat we weer terug willen, maar ja dat zien we dan wel weer.

Groeten,
Monique

O, ja tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Lea
16-09-09, 20:57
ja heel verslavend

maar welkom hier en op deze pek begint de verslaving al hoor.

aggie
17-09-09, 13:43
hallo Monique,

Welkom op dit geweldig informatieve forum. Wij zijn nog geen twee terug en ik zit nu al terug te verlangen naar Florida, kun je nagaan hoe verslavend het werkt. Dacht ook dat dit wel mee zou vallen....helaas, we zullen weer moeten gaan sparen!!! Alvast veel plezier met voorbereiden en good luck!!

mijn reisverslag: www.cornelussen.blogspot.com

pumi1000
17-09-09, 18:15
Ik ben ook in Amerika getrouwd, Florida, en ik heb altijd gezegd dat ik graag nog eens terug zou willen...........eindelijk gaat het er in mei dan van komen en vieren we ons 12½ jubileum opnieuw daar......eens kijken of onze weddingchapel in Cypress Gardens nog bestaat.

Groetjes Renate

Lea
17-09-09, 18:18
Wel erg leuk om inderdaad te gaan kijken of het er nog staat.

Mooie gelegenheid 12 1/2 jarig huwelijk.