PDA

Bekijk Volledige Versie : Miami: Ziekenhuis voor controle



AstridV
15-09-09, 17:04
Hoi,

Net voor ons vertrek a.s donderdag is m'n moeder ineens genoodzaakt bloedverdunners te slikken en haar bloed regelmatig te laten controleren om de juiste dosis te bepalen. Wie weet een goede clinic in Miami waar we dit kunnen laten doen? En weet iemand wat dit ongeveer kan kosten?
Vast jullie dank.

Astridv

PS zelf zitten op de 16701 Collins avenue, Miami beach Sunny Isle, Miami

Syllvia
15-09-09, 17:19
Bij de trombosedienst kun je een apparaatje lenen waar mee je je bloed zelf kunt testen. Je krijgt er een uitgebreide beschrijving bij, en je kunt over de hoeveelheid in te nemen tabletjes mailen.

Misschien is dit een idee.

groetjes sylvia

AstridV
15-09-09, 17:43
Hoi Sylvia,

Dank je wel voor de tip. Ik heb net op de site van de trombosedienst gekeken. Maar op zo'n korte termijn kunnen wij dat appaartje niet lenen. Je moet hiervoor een cursus volgen van 3 dagdelen. Helaas gaat dat niet, want donderdagochtend vertrekken we.

Marcelg
15-09-09, 18:17
Het maakt niet zoveel uit waar je naar toe gaat, het is tenslotte geen open hart operatie die je laat uitvoeren, ik zou het dus zelf gewoon zo dicht mogelijk bij mijn verblijf plaats doen.

Even iets anders, je verzekering.

Voor mij persoonlijk is het het voordeligste als ik het eerst zelf betaal en daarna gewoon bij mijn verzekering declareer.
Ik heb een basis verzekering met een aanvulling waar wereldwijd inzit welke aanvulling dat dan ook is, ik geloof dat dat 9 euro kost ofzo.

In ieder geval als je in de USA zegt dat je geen verzekering hebt, dan krijg je enorme kortingen, als je nu helemaal een goede babbel hebt krijg je het nog goedkoper.
Maar de kortingen die zij geven zijn volgens mij al goed genoeg om alles 100% vergoed te krijgen.
Ik vertel je dit omdat de meeste Nederlandse verzekeringen dekken naar wat het in Nederland gekost zou hebben en de rest mag je zelf betalen.
Als je hier dus trots zegt ohh no problem I got insurance, dan liggen ze in een deuk en krijg je een paar fantasitische rekeningen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

AstridV
15-09-09, 19:59
Hoi Marcelg,

Dank je wel voor de tip. Dat gaan we dan zeker doen.

Deze clinic kwam ik tegen op google maps dit zit op nr 17375 en wij op 16701. Dit was volgens mij de dichtstbijzijnde.

http://www.ncgmedical.com/