PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: michaelennadia



michaelennadia
13-09-09, 18:50
Hallo allemaal,

Wij zijn Michael en Nadia en komen uit Vlissingen. Ik heb van mijn vriendin een reis Miami en Las vegas gekregen en vertrekken a.s. donderdag naar Amerika. Dit is een reis die ik al heel lang wilde doen en ga hem nu eindelijk maken!:grin:
Nu heeft mijn vriendin dus alles stiekum geregeld en dus ook esta aangevraagd... echter nu heeft ze de inschrijf nummers niet genoteerd... Nu weet ik niet of dit een probleem is... Weet iemand een manier om deze op te vragen oid?
Ik heb wel twee afschriften van de visa kaart waar de betalingen op staan en heb 2 gedownloade bestanden van esta...

Wie kan ons helpen met info?????

IK ga nu eerst het forum eens bekijken en kijken of ik nog leuke tips kan vinden...

alvast bedankt voor de reactie's!
Michael en Nadia.

corrus
13-09-09, 18:57
Wel héél aardig van je vriendin...

Visa Credit Card???

Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld, ESTA is gratis...

Verder heb je voor vertrek naar de US niets van ESTA nodig, "het lannge ESTA nummer" is aan je paspoort gekoppeld.

Verder heb je niets nodig (wat ESTA betreft dan) :lol:

michaelennadia
14-09-09, 01:20
Hoi,

Bedankt voor de reactie. Ze heeft een esta aanvraag gedaan en die kost 49 dollar... snap er ook helemaal niks van..
En je zou een code krijgen zodat je de gegevens kunt veranderen e.d. En kijken of je toegelaten wordt tot amerika....
Als ik het dus goed begrijp hoef je dus helemaal geen Esta applicatie pdf bestand te kopen en te betalen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Mvg Michael en Nadia.

Heb net nog even gekeken voor een esta aanvraag en er moet wel betaald worden... 49.25 dollar...
Ze is dus de codes vergeten te noteren en nu kunnen we dus niet inloggen....
Weet iemand hier iets meer van???

Njit
14-09-09, 06:55
ESTA is helemaal gratis en voor niks. Dit staat ook meerdere malen op het Forum beschreven en het woord ESTA verwijst automatisch naar de juiste site (ook in jouw eigen bericht). Gevalletje Jammer maar Helaas...