PDA

Bekijk Volledige Versie : Huis / Villa / Condo gezocht: Universal / Seaworld omgeving



mrloes
13-09-09, 12:06
hallO

Ik had een heel mooi lijstje gemaakt met nog mooiere villa's maar een aantal zijn bezet in de periode dat we gaan en wat over blijft zijn villa's in Highgrove of Higlands Reserve. Dit blijkt zo'n 45 min rijden te zijn naar Seaworld, Universal, Wet 'n Wild etc.
Aangezien dit de parken zijn die we willen bezoeken (geen Disney!) is het wrschlk slimmer om daar in de buurt iets te huren.
Heeft iemand nog een goede tip qua resort/community?

groetjes
marloes

corrus
13-09-09, 12:13
Mijn keuze zou Highgrove zijn...

mrloes
13-09-09, 12:35
En dus gewoon langer in de auto zitten?

corrus
13-09-09, 12:44
Ach... wat is langer in de auto zitten...
Veel dingen zijn al gauw een half uur rijden... so what... je hebt vakantie...

Wen er maar vast aan... "even" naar de supermarkt... duurt ook al langer dan je verwacht.

Bij Highgrove zit je op minder dan 5 minuten rijden vanaf de WalMart, 6 minuten rijden vanaf de Wyn-Dixie en het postkantoor...

Probeer niet te jachten en te jagen... Het verpest alleen maar je vakantie...

Highgove is (depending on traffic) minder dan een half uur vanaf Seaworld...
Het ligt eraan welke route je rijdt...

mrloes
13-09-09, 12:53
hi

Yep, we zijn dan op vakantie en jagen is niet de bedoeling, no way.
Ik dacht alleen - als we toch merendeel vd parken in dezelfde hoek hebben is t misschien slimmer om daar in de buurt te zitten.
Het plan is: Sea World, Discovery, Universal, Island of Adventure, Wet 'n Wild en misschien Aquatica.
We verdelen dit over 2 weken dus t zijn 5 of 6 ritjes dezelfde kant op maar oke, dat doe je thuis zo vaak ;-).

Bedankt voor de extra info, is altijd fijn om dat soort dingen te horen van mensen die er zelf ervaring mee hebben.

Is er nog een verschil tussen Highgrove en Highlands? (ja, Highlands is golf-gebeuren)

corrus
13-09-09, 13:05
Ja...
Highlands Reserve is een Golf Community...
Highgrove niet, deze mooie community is een stuk nieuwer... en (als we het toch nog even over hebben) iets korter rijden naar Seaworld. (5 minuutjes ofzo)

Iets verder weg heeft het voordeel dat je wat meer rust hebt...

mrloes
13-09-09, 14:56
hi

Nou, ik ben al een paar x in Euro Disney geweest en dat vind ik echt heel gaaf maar ik ben geen Disney-freak: ik kijk nooit naar hun films/series, ik geef niets om tekenfilms etc. De algehele sfeer en hoe alles tot in detail is afgewerkt, dat vind ik wel heel erg mooi. Zodra je t terrein oprijdt in Parijs is t één en al feest, vakantie.
Ik vind t knap dat ze dat voor elkaar krijgen en daar geniet ik van. Ik durf ook bijna nergens in, haha.

We gaan maar 2 weken naar Orlando en we willen 't rustig aan doen, niet iedere dag een pretpark bezoeken. Komt ook omdat 1 van de kinderen autistisch is en t zou echt te veel worden voor hem.
Het andere kind is helemaal gek van dolfijnen dus ja, dat wordt Seaworld en Discovery natuurlijk.

En ach, er moet ook nog altijd iets te dromen over blijven ... wie weet is dat Disney Orlando en moet dat dan maar in een ander jaar ?

maanbo
13-09-09, 17:02
wij hebben dus ook geïnformeerd naar villa's in de buurt van Seaworld of Universal maar we kregen te horen dat in Orange County (het gebied rondom die parken) er niet verhuurd mag worden, daar vind je dus eigenlijk alleen de hotels.

2 weken geleden zijn wij terug gekomen en we hebben toen een hotel genomen, Residence inn Seaworld, ideaal gelegen tussen de parken die je aangeeft. Je moet maar even in hotelervaringen kijken daar heb ik zo'n beetje het hotel en alles beschreven zoals het vervoer enzo.
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9949

mrloes
13-09-09, 17:03
hi

We gaan 30 april en vliegen 14 mei terug.
De kenners hier hebben ongetwijfeld gelijk wat Disney betreft maar t is voor nu ook wel ff makkelijk (voor ons zelf) om te denken dat t wel 'n heel eind t zelfde zal zijn.
Anders wordt t echt te veel in 2 weken en 'te duur'.
Terug gaan kan altijd nog, toch?

SenT
27-09-10, 13:56
Ik heb al wat gezocht, maar alle tips ivm condo's en villa's hebben betrekking op de buurt van Walt Disney World. (of wel heb ik niet goed gezocht).

Wij zijn echter op zoek naar een condo of villa die zich meer in de buurt van Seaworld en Universal bevindt.

Heeft er iemand tips of kan iemand me zeggen in welke wijken ik moet zoeken?

Iris02
29-09-10, 06:13
Wij zijn verbleven in Regal Palms, Davenport. Zo'n 30 minuten rijden van SeaWorld/Universal.

Prima resort, wel aan te bevelen om te boeken via een particulier ipv via het resort zelf.

Noa
29-09-10, 07:51
Wij hebben een villa gehuurd in Lake Berkley. Helemaal aan de andere kant van de 192, ongeveer 10 minuten rijden van Seaworld. Wij zijn afgelopen jaar gaan kijken en het is een prachtig gated community.

Wij hebben dan ook maar meteen een villa geboekt

(http://www.ownersdirect.co.uk/usa/F1511.htm)

6foot6
29-09-10, 08:59
Hier

http://www.onlinefloridavillas.com/Map.aspx

vind je een kaartje van zo'n beetje alle verhuurlocaties.

Zo te zien niets in de buurt van Seaworld

Bosevents
29-09-10, 12:13
Wij gaan over een paar dagen naar :
http://www.floridaorlandodisneyvilla.com/
deze hou onze blog in de gate en je krijgt alle ins en outs :)