PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: annemiek



annemiek
29-09-04, 18:30
Hoi ik ben dus annemiek, getrouwd heb een zoon van 18 en woonachtig in het zuidoosten van brabant
In 1996 zijn wij voor het eerst naar Florida geweest en heb daar de disney parken gedaan
Het virus voor Amerika is daar begonnen. Na een 5 tal jaren achtereen florida (en alle parken) en de westkust van florida en de Keys te hebben verkend waren we toe aan het grotere werk
Florida (lees omgeving Kissimmee) blijft een warm plekje behouden, temeer omdat je vanuit een plaats dagtochten kunt maken. De pretparken gaan we niet echt meer naar toe, misschien ben ik hier een vreemde eend in de bijt?? maar de westkust van USA en het midwesten van de USA vinden wij een stuk aantrekkelijker.
Dit jaar hebben mijn man en ik (zoon wil liever naar Zuid Frankrijk?!?) een rondreis gemaakt vanuit Orlando langs de golf van Mexico naar Texas (dit was de bedoeling), gisteren teruggekomen, en de orkanen Ivan en Jeanne hebben roet in het eten gegooid.
Mijn reisverslag volgt binnenkort.
Wij zijn eigenlijk helemaal Amerikagek. In december gaan we voor een 5tal dagen naar NY, deze stad staat bij ons op nr1.